پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
معرفی شرکت‌های زیست بوم نوآوری شرق کشور

معرفی شرکت‌های زیست بوم نوآوری شرق کشور

- 1402/10/02

در نشستی که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور برگزار شد، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زیست‌بوم نوآوری خراسان رضوی به معرفی توانمندی‌های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در نشستی که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور برگزار شد، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زیست‌بوم نوآوری خراسان رضوی به معرفی توانمندی‌های خود پرداختند.

سید ایمان شریعتی، مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان گفت: بعد از معرفی ظرفیت‌های راهبردی پارک به شبکه‌مسائل توسعه شرکت‌ها پرداختیم و در سه حوزه شرکت‌ها به معرفی خدمات خود پرداختند.

وی افزود: 24 شرکت در حوزه‌های صنایع معدنی و انرژی، صنایع کشاورزی و غذایی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری نرم و صنایع خلاق به معرفی ظرفیت‌های خود پرداختند.

شریعتی خاطر نشان کرد: در حوزه تجاری‌سازی شرکت‌ها با تمام توان حرکت می‌کنیم و علاوه بر حضور پرقدرت در نمایشگاه‌ها و ... با توجه به حضور شخصیت‌های ملی و موثر در امر تصمیم‌سازی، تلاش می‌کنیم که در مدت زمان حضور مسئولان در شهر مقدس مشهد حتما با ایشان دیدار داشته و ظرفیت شرکت‌های فعال در زیست‌بوم نوآوری خراسان رضوی را معرفی کنیم.

شریعتی در پایان گفت: در این دیدار نه تنها شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری خراسان، بلکه با توجه به نگاه هم‌افزایی که در این زمینه داریم شرکت‌های فعال در پارک دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد مشهد و ... را نیز برای معرفی دعوت کردیم که این امر با استقبال معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور همراه بود.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعیدی مقدم سعیدی مقدم